Τα προϊόντα μας

Διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων.
Close

ΖΕΑΣ (100gr)

Γκοφρέτα ζέας από τοπική γηγενή ποικιλία βιολογικής γεωργίας (χωρίς αλάτι) Ένα υγιεινό και ελαφρύ σνακ, για όλη την οικογένεια, για όλες τις ώρες! Έχουν πλούσια γεύση που ταιριάζει με πλήθος συνοδευτικών, αλλά τρώγονται και σκέτες. Δείτε πως μπορείτε να τις καταναλώσετε εδώ Συνθήκες διατήρησης: Σε δροσερό και ξηρό μέρος Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε πάνω στη συσκευασία. Κατάλληλο για vegan και χορτοφάγους Διατροφικά οφέλη
  • Πλούσια πηγή μαγνησίου, φωσφόρου, σεληνίου κα ψευδαργύρου
  • Καλή πηγή λυσίνης
  • Πλούσια πηγή πρωτεΐνης
  • Συμβάλλουν στην πρόληψη και στον πιο αποτελεσματικό έλεγχο του διαβήτη σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.
  • Πλούσια πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους, βοηθούν στην πρόληψη και στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του διαβήτη, συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης
  • Καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β
 
Close

ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ (250g)

Ο λιναρόσπορος  είναι ο σπόρος του φυτού Λινάρι (Linumusitassimum) και ανήκει στην οικογένεια των Lineaceae. Είναι ένα ετήσιο φυτό με μπλε άνθος το οποίο παράγει μικρούς καφέ σπόρους. Διατροφικά οφέλη λιναρόσπορου: -Η πλουσιότερη φυτική πηγή σε Ω3 λιπαρά οξέα -Πλούσια πηγή φυτικής πρωτεΐνης -Εξαιρετική πηγή φυτικών ινών συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του εντέρου. -Αντιφλεγμονώδης, αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση -Σύμφωνα με πολλές μελέτες η κατανάλωσή του μέσα σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο βοηθάει στην πρόληψη και στον έλεγχο του διαβήτη, της υπέρτασης, της αθηροσκλήρωσης, των καρδιαγγειακών  νοσημάτων και στη μείωση της χοληστερόλης. -Βοηθάει στην αντιμετώπιση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων και προωθεί την πνευματική υγεία. Πολύ ευεργετική η κατανάλωση του κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης. Συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη Για να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις φυτικές ίνες του λιναρόσπορου 1-2 κουταλιές της σoύπας ημερησίως αρκούν. Πως μπορώ να τον καταναλώσω; Αυτό το superfood μπορεί να ενταχθεί στο καθημερινό διαιτολόγιο σου πολύ εύκολα και με πάρα πολλούς τρόπους!
  • πρόσθεσε τον στις σαλάτες, μέσα στο γιαούρτι σου ή και στις νιφάδες με γάλα στο πρωινό σου
  • πασπάλισέ τον πάνω από τις φρυγανιές ή φέτες ψωμιού μαζί με μέλι και ταχίνι, φυστικοβούτυρο κτλ.
  • πρόσθεσε τον μέσα στα smoothies σου
  • πρόσθεσέ τον μέσα σε ζύμες (π.χ. στο ψωμί, κριτσίνια, κουλουράκια, μπισκότα, κέικ,πίτσα)
  • μαγείρεψέ τον μαζί με τα όσπρια σου και το ρύζι (1-2 κουταλιές αρκούν)
  • ρόφημα κρυολογήματος: βράσε 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορου με 3 κούπες νερό μέσα σε ένα ψιλό κατσαρολάκι για 10min. Στράγγισέ το και πιες το ζουμί σαν ρόφημα μαζί με μέλι και κανέλα!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διατροφική αξία του λιναρόσπορου πατήστε εδώ Tip: Μετά το άνοιγμα της συσκευασίας αποθήκευσέ τον σε ένα βαζάκι μέσα στο ψυγείο για να μην ταγγίσει.
Close

ΜΠΛΙΓΟΥΡΙ ΠΤΙΣΑΝΗΣ (500g)

Πλιγούρι πτισάνης από τοπική γηγενή ποικιλία κριθαριού βιολογικής γεωργίας Το πλιγούρι προέρχεται από τους σπασμένους κόκκους του σπόρου του κριθαριού Συνθήκες διατήρησης: Σε δροσερό και ξηρό μέρος Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε πάνω στη συσκευασία Κατάλληλο για vegan και χορτοφάγους Το κριθάρι (Hordeumvulgare) είναι ένα δημητριακός καρπός και αποτελεί ένα από τα πρώτα δημητριακά που καλλιέργησε ο άνθρωπος Διατροφικά οφέλη του κριθαριού
  • Οι β-γλυκάνες που περιέχει βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης και στη διατήρησή της σε φυσιολογικά επίπεδα στα πλαίσια ενός υγιεινού και ισορροπημένου διαιτολογίου
  • Συστήνεται για τον έλεγχο και την πρόληψη του διαβήτη
  • Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του εντέρου και στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους
  • Πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, κυρίως B1 και Β3
  • Πλούσια πηγή μαγνησίου, σεληνίου, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, νατρίου, φωσφόρου, μαγγανίου, ψευδάργυρου και πυριτίου
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διατροφική αξία του κριθαριού πατήστε εδώ Πως μπορώ να το καταναλώσω;
  • Σαν αντικατάστατο του ρυζιού: Βράσε το μπλιγούρι σε νερό για περίπου 20-25 minμέχρι να ανοίξει καλά ο σπόρος ώστε να βγάλει την κόλα του και να χυλώσει καλά.
  • Μέσα σε σούπες : Δες Μανιταρόσουπα με πτισάνη συνταγή εδώ 
  • Συνδυάζεται άριστα με όσπρια.
Close

ΦΑΣΟΛΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ (500g)

Φασόλια από τοπική γηγενή ποικιλία βιολογικής γεωργίας. Συνθήκες διατήρησης: Σε δροσερό και ξηρό μέρος Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε πάνω στη συσκευασία. Κατάλληλο για vegan και χορτοφάγους Διατροφικά οφέλη
  • Πλούσια πηγή φυτικής πρωτεΐνης
  • Πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη
  • Πλούσια πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους, βοηθούν στην πρόληψη και στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του διαβήτη και συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης
  • Πλούσια πηγή σιδήρου, φολικού οξέος, ασβεστίου, φωσφόρου, μαγνησίου και καλίου
  • Καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β
Τip: Συνδυάστε τα όσπρια με άλλες πηγές φυτικών πρωτεϊνών, όπως το σιτάρι, το κεχρί ή το φαγόπυρο αφού ο συνδυασμός αυτός δίνει ένα πιάτο με πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας.Ένας συνδυασμός ωφέλιμος για όσους ακολουθούν μια χορτοφαγική διατροφή ή για όσους βρίσκονται σε νηστεία. ΦΑΣΟΛΙΑ ΣΟΥΠΑ Χρόνος εκτέλεσης: 1,5h Υλικά: -500 γραμ. φασόλια -1/2 φλ. ελαιόλαδο -2 ξερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα -1 μεγάλο πράσο ψιλοκομμένο -2 καρότα ψιλοκομμένα σε ροδέλες -1 μεγάλη πιπεριά φλωρίνης ψιλοκομμένη -2 ολόκληρες πιπερίτσες καυτερές ή μπούκοβο (προεραιτικά) -λίγο ψιλοκομμένο σέλινο και σελινόριζα -500 mlνερό -350 mlΠλήρη Ντοματοπολτό του Αγροκτήματος Αντωνόπουλου (να πατάω και   να βγαίνει ο ντοματοπολτός) -1 κ.γ. γλυκιά πάπρικα -1 ξυλάκι κανέλας -αλάτι -πιπέρι Eκτέλεση: Από την προηγούμενη ημέρα μουλιάζουμε τα φασόλια σε νερό για 24 ώρες. Την επόμενη μέρα τα ξεπλένουμε πολύ καλά και τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με πολύ νερό να βράσουν για 10 λεπτά. Στη συνέχεια τα στραγγίζουμε και τα ξεπλένουμε πολύ καλά. Βάζουμε στην κατσαρόλα τη μισή ποσότητα ελαιολάδου και σοτάρουμε τα φασόλια μαζί με τα ψιλοκομμένα κρεμμύδι, καρότο, πράσο, πιπεριά φλωρίνης και τα μπαχαρικά.  Στη συνέχεια προσθέτουμε το χυμό ντομάτας, το σέλινο και τις καυτερές πιπεριές ή μπούκοβο. Συμπληρώνουμε με νερό, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε τη φασολάδα  να βράσει περίπου για 1 ώρα σε μέτρια φωτιά. Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος ελέγχουμε την ποσότητα του νερού και αν χρειάζεται να προσθέσουμε κι’άλλο. Καλή σας επιτυχία!
2

Γκοφρέτα Ζέας

Ενα νέο προιόν, που από την πρώτη στιγμή αγαπήθηκε και έχει κερδίσει την προτίμηση του κοινού.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
Ένα έτος
ΜΕΓΕΘΟΣ:
100 gr

Η διαδικασία παραγωγής μας

1-seed

Συλλογή σπόρων

2-cultivate

Καλλιέργεια σπόρων

IMG_1685
3-sygkomidi

Συγκομιδή & Μεταποίηση

4-dianomi

Διανομή προϊόντων